Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Δευτέρα, 17 Νοέμβριος 2008
Τα χαιρετίσματά μου από το Μέτσοβο σε όλους τους συναδέλφουςΑν και καθυστερημένα σας στέλνω τα νέα μου:1. Δεν μπορώ να πω ότι πήγα προετοιμασμένη στις εξετάσεις. Επόμενο είναι να μην είμαιευχαριστημένη. (Μου άρεσε που έλεγα στην Ελένη και το Βασίλη, πάτε εσείς να μάθουμε, να ξέρουμε και τελικά καταλήξαμε εγώ και η Μαρία να δοκιμάζουμε την τύχη μας)2. Για το αυτοματοποιημένο μέρος, να είναι καλά ο δάσκαλος Σαλονικίδης. Έκανα τρεις φορές δοκιμή τις ερωτήσεις, όπως τις παρουσίασε στην ιστοσελίδα του και σώθηκα. Μου έτυχαν και δύο- τρεις ερωτήσεις που δεν τις ήξερα καθόλου και απάντησα στην τύχη.3. Το θέμα μου ήταν πολύ καλό, Ιστορία Α Γυμνασίου, Κεφ. 4( Από τη βασιλεία στην Αριστοκρατία) και Κεφ. 5(Πορεία προς τη Δημοκρατία). Αγχώθηκα όμως γιατί δεν είχα κάνει σενάριο για Ιστορία, έχασα χρόνο μέχρι να οργανώσω τη σκέψη μου( αν την οργάνωσα), δυστυχώς δεν είχα κάτι έτοιμο μαζί μου, αυτή τη στιγμή δεν μπορώ ούτε να επαναλάβω το ζητούμενο του σεναρίου και δεν είμαι σίγουρη ότι ανταποκρίθηκα στα ζητούμενα.4. Μεγάλο μειονέκτημα ότι δεν γράφω γρήγορα και έχασα χρόνο( με ένα χέρι τι να προλάβεις να κάνεις).Καλά αποτελέσματα σε όσους εξετάστηκαν και καλή τύχη σε όσους ακολουθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: